Office & Financial Administrator
Περιγραφή Θέσης
Η Εταιρεία IsZEB DIH επιθυμεί να προσλάβει στα γραφεία της στη Θεσσαλονίκη Πτυχιούχο ΑΕΙ (ή και ΤΕΙ) Οικονομικής κατεύθυνσης (Οικονομικών, Χρηματοοικονομικών, Λογιστικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων)
Αρμοδιότητες
- Οργάνωση, τήρηση και εξέλιξη διαχειριστικών διαδικασιών (διοικητικές, οικονομικές) για την εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας
- Διαχείριση (οικονομική, διοικητική, φυσικού αντικειμένου) επενδυτικών προγραμμάτων σε εθνικό (ΕΣΠΑ) και ευρωπαϊκό επίπεδο
- Διαχείριση - Σύνταξη συμβάσεων
- Διαχείριση – Παρακολούθηση timesheet ευρωπαϊκών & εθνικών προγραμμάτων
- Σύνταξη αναφορών και παραδοτέων
Επιθυμητά Προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης (Οικονομικών, Χρηματοοικονομικών, Λογιστικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων)
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών
- Αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών
- Άριστες γνώσεις Η/Υ, Microsoft Office και εφαρμογών Διαδικτύου
- Επιθυμητή η γνώση / εμπειρία γύρω από τον κατασκευαστικό / ενεργειακό τομέα
- Επιθυμητή η γνώση διαχείρισης επενδυτικών προγραμμάτων (τύπου ΕΣΠΑ, HORIZON κλπ)
- Άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Επιθυμητές Δεξιότητες
- Ομαδικότητα, Επικοινωνία και συνεργασία.
- Ικανότητα διαχείρισης εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών.
- Οργάνωση και προγραμματισμός.
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή μάθηση και βελτίωση.
- Εξαιρετική διαχείριση χρόνου και τήρηση προ απαιτούμενων στόχων, προθεσμιών, χρονοδιαγραμμάτων έργου.
- Ικανότητα ανταπόκρισης κάτω από συνθήκες πίεσης σε στενά περιθώρια χρόνου.
Παροχές
- Μόνιμη απασχόληση με πλήρες ωράριο.
- Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας με δυνατότητες εξέλιξης σε μια δυναμικά εξελισσόμενη εταιρεία
- Πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας
Αποστολή βιογραφικών στο info@iszeb.gr